نوشته شده توسط : worldmarketing

از سال 1995 ، من به صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​کمک می کنم تا بیش از گذشته فروش بیشتری داشته باشند. امروز ، من می خواهم بهترین نکات مربوط به بازاریابی خود را به صورت رایگان با شما در میان بگذارم.

این نکات و ایده ها می تواند به شما در دستیابی به نتایج فروش بهتر در سال 2021 و بعد کمک کند ، بنابراین چند لحظه به مطالعه آنها بپردازید.

بیایید شروع کنیم!

نکته اول بازاریابی: اجازه دهید بازاریابی محتوا فروش شما را به طرز گسترده ای افزایش دهد.
اولین نکته در مورد بازاریابی من این است: بازاریابی محتوا جواب می دهد. در حقیقت ، تا زمانی که مواد تولید شده شما کاملاً مفید باشد ، می تواند بسیار خوب کار کند.

من هر ساله بیش از 100000 دلار هزینه از این وبلاگ ، منحصراً از طریق بازاریابی محتوا ، کسب می کنم. من صفر را صرف تبلیغات یا تبلیغات می کنم. و شما نیز می توانید همین کار را انجام دهید.

شما ممکن است با عبارت Content Marketing آشنا نباشید ، اما شما هر روز به سایت های بازاریابی محتوا مراجعه می کنید. وقتی از سایت های خبری ، سایت های سرگرمی یا وبلاگ هایی از این قبیل که مشاوره رایگان تجاری ارائه می دهند بازدید می کنید ، از سایتی بازدید می کنید که از محتوای خود برای بازاریابی استفاده می کند. از بازاریابی محتوا می توان با موفقیت در بازاریابی هر نوع مشاغل استفاده کرد. و در مورد جذب مشتری جدید ، راهنمای فروش و مشترک غیرقابل شکست است.

به طور خلاصه ، نحوه کار در بازاریابی محتوا به شرح زیر است:

شما یک وب سایت ، وبلاگ ، vlog ، خبرنامه یا پادکست و غیره ایجاد می کنید. از آن برای ارائه اطلاعات رایگان که دارای ارزش واقعی برای مشتریان احتمالی شما است استفاده می کنید ، در حالی که به آنها امکان خرید کالاها ، خدمات (یا هر دو) را می دهید که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به اطلاعاتی که می دهید

به عنوان مثال ، در این وبلاگ هزاران نکته بازاریابی و توصیه های بازاریابی منظم ، ارزشمند و رایگان ارائه می دهم. مردم اطلاعات را می خوانند ، از ایده ها استفاده می کنند و آنچه را که در اینجا می یابند با دوستانشان به اشتراک می گذارند. سپس ، برخی از این افراد کیفیت اطلاعات من را می بینند و تصمیم می گیرند من را استخدام کنند ، در صورت نیاز به کمک متخصص بازاریابی.

بازاریابی 2020

من در مورد بازاریابی محتوا با هزاران صاحب مشاغل صحبت کرده ام. متداول ترین س questionالی که آنها می پرسند نسخه ای از این است:

"آویزان جیم. اگر من آزادانه تمام این اطلاعات ارزشمند بازاریابی محتوا را در اختیار شما قرار دهم ، مطمئناً مردم به سادگی کار خود را انجام خواهند داد؟ "

این چیزی است که واقعاً اتفاق می افتد.

من با توضیح اینکه 3 گروه از افراد وجود دارند ، بازاریابی محتوای شما را می خوانند ، پاسخ می دهم. اینجا آنها هستند و نحوه کار بازاریابی محتوای شما با هر گروه به شرح زیر است:

گروه اول کم است. آنها همان چیزی هستند که من آنها را شکارچیان سریال فریبی می نامم. این افراد هرگز هزینه کمک های حرفه ای را پرداخت نمی کنند. آنها هرگز مشتری احتمالی نبودند ، بنابراین شما چیزی از دست نمی دهید.
گروه دوم بزرگترین گروه است. این افراد تلاش می کنند و کاری انجام می دهند ، اما اگر نتیجه لازم را نگیرند از آنها کمک حرفه ای می گیرند. آنها برای تخصص اصیل ارزش قائل هستند.
گروه سوم کوچکترین است. این افراد نادری هستند که می فهمند با استخدام یک متخصص برای انجام کاری صحیح برای آنها ، کار بسیار کمتری انجام می شود ، نتایج بهتر است و اتفاقات سریعتر اتفاق می افتد.
این برای شما و تجارت شما به این معنی است:

به هر حال هیچ کس در گروه اول قرار نبود هزینه ای با شما بگذراند. با دادن اطلاعات رایگان به آنها چیزی از دست ندادید.
برخی از افراد گروه دوم از اطلاعات شما استفاده می کنند و می خواهند کار خود را انجام دهند. افراد دیگر در این گروه می بینند که آنها به کمک متخصص احتیاج دارند و برخی از این افراد شما را استخدام می کنند.
با گروه سوم ، اگر از طریق بازاریابی محتوا نشان دهید که واقعاً در زمینه خود متخصص هستید ، آنها شما را استخدام خواهند کرد. آنها از قبل همه چیز راجع به شما و کار شما می دانند. آنها به شما اعتماد دارند.
نکته بازاریابی محتوا: هر کسی را که به شما بگوید هر محتوایی انجام می دهد یا می توانید فرآیند را خودکار کنید نادیده بگیرید. این مورد نیست. اگر محتوایی که شخصی تولید می کند مفید نباشد ، به جز بد جلوه دادن آن کار دیگری انجام نخواهد داد.

نکته بازاریابی 2: ایمیل مارکتینگ خود را بهبود ببخشید.
بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مقرون به صرفه و یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در دسترس مشاغل کوچک است. این به این دلیل است که نتایج قابل پیش بینی را فراهم می کند و هزینه های استفاده از آن کم است یا هیچ هزینه ای ندارد.

یکی دیگر از مزایای بزرگ بازاریابی از طریق ایمیل این است که برخلاف فیس بوک ، توییتر ، لینکدین یا هر شبکه اجتماعی دیگر ، شما نه تنها شبکه خود را می سازید ... مالک آن هستید!





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: